Сега в мрежовия маркетинг има огромно количество лидери постигнали успехи, които могат да предадат алгоритъма си на работа на други хора. Така че на сега постъпващите в този бизнес ще е по-леко, без да се налага да откриват "топлата вода".
Какво казват известни инвеститори и икономисти:
Роберт Кийосаки, автора на бестселъра"Богат татко, беден татко":
"...мрежовият бизнес е единственият бизнес, който помага на хората всеки ден да се приближат до своята мечта за финансова свобода, ставайки собственици на своя бизнес ставайки сами отговорни за съдбата си.
Уорън Бъфит, инвеститор-милиардер, често придобива мрежови компании и казва за тях:
"...Това е най-умната инвестиция, която някога съм правил..."
Много от хората, които се залавят с традиционен бизнес споделят, че това е доста труден процес като организация, различни инвестиции, наемане на складове, офиси, помещения - всичко това изисква голяма първоначална инвестиция и пак не е сигурно че ще постигнеш печалба. Свързан е с голям риск.
При франчайзинга също получаваш подкрепа за работа, известна собствена марка, но той също изисква голяма първоначална инвестиция.
Мрежовият маркетинг е съвършено различен от това, което мислят повечето хора. Не е нужно да се инвестира голяма сума, може да се организира от собствения дом. Не е нужно да водиш счетоводство, това се поема от компанията. Не се иска специално оборудване.
Ако една компания иска да пусне на пазара нов продукт или услуга, може да създаде мрежова компания за разпространение на своя продукт. За класическото разпространение на продукта е необходима огромна инвестиция от страна на компанията, а мрежовият път позволява да се влезе на пазара с нов продукт или услуга със значително ниски разходи и това е изгодно за компанията създател на продукта.
Защо обществото в сегашния момент не възприема мрежовия маркетинг като сериозен бизнес?
Всъщност то не възприема добре и частния бизнес. За съжаление през последните десетилетия липсва всякаква бизнес култура, която не може да бъде създадена за кратко време. Все още хората възприемат бизнеса като нещо несвързано с тях. Някой някъде и незнайно как създава огромен бизнес и хората се отнасят към това с подозрение и не го свързват със себе си. Защото хората се страхуват да започнат какъвто и да е бизнес, не само мрежов, това е първата част. Втората част е свързана с историята и възникването на мрежовия бизнес у нас. Той дойде в най-дивия си вариант, с използване на некоректни методи за работа.
Но привлекателното в мрежовия маркетинг е ,че основното вложение в изграждането му тук не са парите. А основното вложение са времето и усилията, които човекът влага. Финансовата инвестиция е минимална. Финансовият риск - също. Основният риск е, че човек може да вложи в бизнеса време и после да открие, че това не е нещото, с което иска да се занимава. 99 процента от хората, които се захващат с това не са имали бизнес навици и стартов капитал.
Задачата в тоя бизнес е не да продавате сами продуктите си, а да построите организация на много нива. Как може това да стане значително бързо? Как да се повтори това което вие правите за кратко време? Чрез система на следване, изразяваща се е в обучителни семинари, инструменти за развитие на бизнеса, информационни продукти, сайтове и страници в социални мрежи, и не в създаването на голям обем информация за изучаване, а в изграждането на взаимоотношения между партньори.
За това и следващите стъпки ще са израз на предаване на умения за споделяне, за слушане и откриване на човешки проблеми и предложения за тяхното решаване, ползвайки системата за следване.
Няма коментари:
Публикуване на коментар