СТЪПКА ПЪРВА:
Единствената причина някои хора да не работят в мрежовия маркетинг е – те просто не знаят какво
значи това
Разбитите митове за Мрежовия маркетинг
, БИЗНЕС НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ и БИЗНЕСЪТ НА 21-ви ВЕК.
В света близо 60 милиона
души участват в този бизнес. Всеки от нас може да се занимава с този бизнес без да са му нужни големи
стартови инвестиции, наемен персонал и специално оборудване, може да бъде управялван от вкъщи. На
всеки 10 минути тази индустрия прави по един милионер в света. Наричат го още - Бизнес на много нива,
Мрежов маркетинг.
Единствената причина някои хора да не работят в мрежовия маркетинг е – те просто не знаят какво
значи това… някои го наричат "пирамида" и"че който е на върха печели а който е надолу- нищо не
печели...". Квалификациите са от шарлатанство до модерна технология в зависимост от гледната точка.
Повечето хора си представят, че това са измамници, които ходят по домовете на пенсионерите и им
предлагат некачествени стоки, и стандартния отговор - за пирамидата.
Нека видим защо е създаден митът, че мрежовият маркетинг е измама?
Първата причина: Когато първите мрежовици у нас копираха стила на американските, ходейки
например със значки, на които пишеше:"Искаш ли да отслабнеш- попитай ме как?" или показваха
снимки "преди" и "след"(употреба на продукт)- това просто не е в нашия стил и манталитет. В нашия
манталитет има естествено съпротивление.
Мрежовият маркетинг предполага отсъствие на "филтър" на входа. Във всяка една компания при
започване на работа в отдел"кадри"или"HR"те питат -кой си, що си, интервюират те. В мрежовата
компания абсолютно всеки може да подпише договор за сътрудничество. От една страна това е добре. Но
от друга - тук идват различни хора. Така в първите години се появиха хора, които бързо разбраха, че тук
могат да се спечелят пари и някои от тях нямаха никакви морално-етични принципи. Те видяха само
аритметиката на този бизнес и започнаха агресивно да привличат хора. Целта им бе да регистрират
колкото може повече хора и да получат първата си печалба. Появиха се и хора с не много успехи в живота,
неоткрили своите способности и таланти и живеещи в очакване на чудото. Търсейки чудото получават
предложение за мрежов бизнес и в началото започват активно да разказват на другите хора, че чудото е
възможно, достатъчно е да подпишеш само няколко листа хартия и да заплатиш неголяма сума и
моментално живота им ще стане по-хубав. А всъщност този бизнес предполага системни действия-
предложение, обучение, мотивация...И когато тези хора в очакване на чудото, разбират че то не се случва,
техният извод е, че са ги измамили за пореден път. Тръгват си и започват да носят негативи.
Тези негативи се подхваща с удоволствие от журналистите и навсякъде в медиите се появяват статии, че за пореден път хората са измамени.
Втората причина: е, че обществото се бои много от Мрежовия маркетинг. Работата е там, че МЛМ е алтернативен начин на разпространение на продукция и алтернативна форма на изграждане на производствени отношения. И тя в някаква степен зачертва и обезценява досегашната система на отношения, която се е формирала столетия. Столетия са се създавали правила между работодател и работник, между работниците във вертикала и по хоризонтала, за да се качиш по стълбата на кариерата, са били нужни много време и усилия и т.н. И тук се появява Мрежовия маркетинг, в който всичко се прави по различен начин. В мрежовия бизнес за да печелиш пари не е нужно всеки ден да ходиш на работа. Това е толкова хубаво, че не може да бъде истина и много по-лесно е да се каже че това е измама, пирамида и т.н. от колкото да погледнеш и да разбереш какво е това.
И така , възниква въпроса- има ли перспектива за развитие на този маркетинг или вече има степен на насищане.
Ние, в нашия екип мислим и сме убедени, че именно сега е времето да се започне. Сега идва краят на дивото развитие на мрежовия маркетинг, че всички грешки които сме могли да правим досега, вече сме ги направили . Сега вече е ясно как може да правим успешно мрежов маркетинг

Няма коментари:
Публикуване на коментар